2013. május 22., szerda

Üdv!


Köszöntök minden erre tévedt olvasót, és engedjétek meg, hogy röviden bemutatkozzak, valamint leírjam hogy mik is a céljaim ezzel a bloggal/miket olvashattok majd tőlem a jövőben.


Greg vagyok, becsületes nevemen Császár Gergő. Jelenleg 16. életévemet taposom, és másodikos gimnazista vagyok. A blogolásban már van egy kevés tapasztalatom, ezelőtt a Safe House c. blogon tevékenykedtem nagy ritkán, ám mivel az nem a saját oldalam volt, így nem volt elegendő motivációm rá, hogy rendszeresen cikkezzek, ezért döntöttem úgy, hogy érdemes lenne egy saját blogot nyitni.
6 éves korom óta gitározok, így a zene nagyon közel áll hozzám, az utóbbi időben pedig szintetizátoron is próbálkozok tanulni, több-kevesebb sikerrel. Szabadidőmben ha nem a haverokkal hülyülünk, akkor szívesen gémelek', de a filmnézés/mozizás is szóba jöhet. A sportokat is szeretem, de leginkább a 4 keréken guruló aszfaltszaggatókért vagyok oda, azon belül is a Forma-1 a nagy kedvenc.
Ezekből adódóan tehát számíthattok tőlem játék -valamint filmkritikákra, és zenével meg talán F1-el kapcsolatos cikkekre is. Könyveket szintén olvasok, szóval akár még ezekhez kapcsolódó élménybeszámolók is szóba jöhetnek, de saját írásokkal is lehet majd elvétve találkozni. Egyszóval minden, ami csak eszembe jut majd.

Mást nem is akarok mondani, csapjunk bele! Mindenkinek kellemes olvasást kívánok az elkövetkezendőkben. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése