2013. szeptember 17., kedd

Helyzetjelentés - I'm back!

A pangásnak hivatalosan is vége a blogon, hiszen visszatértem, üdvözlök újra mindenkit!



Mint ahogyan azt észrevehettétek, internethiány nélkül is tervezgettem a honlapra ezt-azt, és íme az eredmény; új design az All in One fedélzetén!
Szerettem az előzőt, de kicsit túl csicsásnak gondoltam, így az ízlésemhez (és egyébként a trendekhez is kicsit) közelebb álló témát hoztam létre az oldalon. Letisztultabb, figyelemfelkeltőbb, kevesebb színből álló külső lesz jellemző ezentúl a site-ra, hogy miért pont zöld, ne kérdezzétek, ez jutott eszembe először.

A héten igyekszek elkészíteni néhány fontosabb cikket, és Hétfőtől újult erővel vágok neki az írásnak egy igencsak hosszú, internet nélküli nyári szünet után. Van itt minden, új Amnesia, új filmek Hollywoodból (bár ez nem túl nagy meglepetés :D ), a zenei készlet pedig kifogyhatatlan, amikből lehet új cikkeket gyártani.


Szeptember 23-tól tehát ismét sínen vagyunk, addig is legyetek türelemmel!

1 megjegyzés: